Hälsa · Träning

Grymma tjejer!

Jag har just kommit in från gymmet och känner mig grymt träningstaggad. Ikväll tränade jag inte själv utan hittade på några övningar till ett par grymma grann-tjejer. De hade varit ute och sprungit intervaller först och kom sedan hem hit för att avsluta med lite styrka. 

Detta var övningarna de fick köra:

  • sidoplankan
  • plankan
  • sit-ups
  • rygglyft
  • päronboll (boxhandskar & mitsar) 
  • raka slag boxhandskar & mitsar)
  • kettlebells grundsving 
  • raka slag på säck
  • tricepsdips
  • hantlar Bicepscurls

Jag blev väldigt inspirerad och så fort mina fogar/ mitt bäcken är återställt ska jag haka på deras löpar- och styrkepass.  

 Idag blev det bara lite rörelseträning för nacken och lite stretch för fogarna för min egen del, men det var nog lagom. 

Leave a Reply

