Djur · Familj · Hälsa

En bebis och två katter!

Det är mitt sällskap för dagen. Elton har åkt till farmor för att sova över där så jag blev själv med katterna och Mille. Jag ska inte anstränga mig allt för mycket utan mest bara vara inne. 

Vädret bjuder ju inte in till någon promenad heller så den pressen klarar jag mig också utan! 

Eftersom jag är en “list-människa” så har jag tagit för vana att skriva upp de saker jag vill få uträttade för dagen på en lista. Dels för att amningshjärnan gör att jag annars glömmer så lätt samt att jag också har en tendens att göra för mycket. Då hjäper det mig att ha en dags-lista som jag kan kolla på och checka av vartefter dagen går. Det passar mig utmärkt! 

   
   

Leave a Reply

