Familj · Hälsa · Skola · Träning

Vårkänslor

Måndag idag och det känns fortfarande lyxigt att ” vara hemma från jobbet“, hehe. Tror jag kommer njuta av det varenda dag av min ledighet – och det kommer bli många dagar det!

Natten var helt ok, även om lillebror hade lite svårt att somna om efter natt-målet och var vaken i kanske en timme innan vi båda somnade om igen. Så nattens vakentider blev ca 2,5 timmar, men vi fick sammanlagt ändå 6 timmars sömn vilket ju är riktigt bra!

Jag känner mig också rätt pigg idag även om jag fortfarande är yr och lite skakig. Kan bero på lågt blodvärde, men kanske också på nacken eftersom jag också ser “flimrigt” hela tiden. Jag tränar rehab för nacken en kort stund varje dag för att nacken ska bli bättre och jag vet ju att det tar tid innan man märker skillnad, men hoppas och tror att jag är på rätt väg.

Idag ska jag ta en promenad och hämta Elton på Förskoleklassen, det ska bli härligt då det ser ut att vara kanonväder ute. Solen är framme och det är vindstilla, gissar på att det är en 7-8 grader varmt så det är perfekt promenadväder. Längtar redan!

Ha en härlig måndag, det ska vi försöka ha! 

   

Leave a Reply

