Familj · Hälsa

Starkare idag!

Efter några dagar med bakslag har jag känt mig piggare igen idag. Om jag känner mig lika bra i morgon ska jag ta en promenad. 

Inatt fick jag sova hela natten mellan 23:30 till 6:00! Så skönt att få sova hela natten. Det är nog en anledning till att jag varit piggare i dag! 

George åkte till Wilhelmina igår till SM i armbrytning. Han tävlar inte i år, men är med som moraliskt stöd till de andra. Han kommer hem igen på söndag så vi får klara oss själva utan honom dessa dagar, men det går bra. 

Elton ska åka till farmor och sova kvar där inatt och det tycker han är så roligt! Jag får sällskap av Mathilda som kommer hit och sover med oss i natt. Vi ska nog kolla på Lets dance och mysa med lillebror. 

Leave a Reply

