Familj · Hälsa

En bra natt!

Igårkväll gick amningen bra och vi har sovit bra inatt! Han fick den sparade bröstmjölken (60ml) vid 21:00 tiden igår och sen åt han sista gången vid midnatt innan han somnade. 

Sen vaknade han klockan 5:00 och åt från båda brösten och hade sedan somnat igen innan klockan var 06:00. Sen sov han till 08:30 då jag väckte honom för att äta igen. 

Vi vägde honom på vår våg igår (jag vägde mig först själv och sedan med honom) och enligt den har han gått upp 1 hk på 3 dagar och det anses vara en bra viktuppgång så vi gläds åt det preliminära beskedet!

Jag känner mig utvilad och ska ta min första promenad idag har jag tänkt. Det längtar jag så efter!

  

Leave a Reply

