Familj · Hälsa · Resa · Roligheter · Skola

Familjen samlad

Så! Nu är familjen samlad igen. George, Kevin och Ken kom hem från sin USA resa idag och jag och George har just tagit en morgonfika tillsammans och pratat om deras resa. (George hälsar och tackar för gott fikabröd, Malin & Madde 👍) 

Vi sov bra inatt, vaknade bara en gång inatt vid 02:00 och åt och bytte blöja och sen vaknade jag av klockan vid 06:00 och kunde amma i lugn och ro innan jag klev upp och fixade frukost till Elton. Så vi fick en bra start på denna dag och det var härligt att få hem pappan i huset också.  

 En sista amningsstund innan vi körde Elton till Förskoleklassen.

Nu kan allt återgå till det normala och jag kan ha full fokus på att återhämta mig och se till att amningen fortsätter fungera medan George kan sköta mer av det det praktiska här hemma. I alla fall ett tag till tills jag känner mig starkare.  

 Lillebror – Elton och lillebror – Kevin i Madison Square Garden – George, vår älskade pappa och make

Leave a Reply

