Graviditet · Mat · Resa · Roligheter

Mittimaten!

Klockan är 05:16 och det är mitt i maten hos oss! 

Jag känner mig rätt pigg och passar på att skriva några rader medan lilleman äter. Vi har så att säga hälften kvar och vi bytte blöjan i halvtid och sa hejdå till G så jag blev vaken på riktigt, liksom. Annars brukar jag halvsova mig igenom amningarna på natten. 

G ska bort, ja! Jo, pappa George åker till New York idag så han drog precis till Arlanda. Han tar med sig sin store grabb Kevin och sin pappa Ken! 3 generationer Wahlman i “Amerikat” alltså! 😳 

Det ska nog gå bra för dom ( även om landet är stort och många förvirrade turister kommit bort förr!) 🙈

Dom ska gå på museer, strosa i Central Park, gå på musikal, Jerry Springer- och Jay Leno inspelningar!

Eller?! Trodde ni inte på det? Nej, det vore smått chockerande om det skulle bli sanning! De ska (såklart för dessa sport-freaks) gå på NHL- och NBA matcher. Kanske de hinner med en fotbollsmatch också om dom har tur! 

New York Rangers är Laget med stort L som Kevin väntat ungefär 10 år på att få åka med sin pappa för att se. Om Henke Lundqvist står blir lyckan total, men jag tror Kevin blir nöjd även om det inte blir så! En long-weekend blir dom där och de kommer nog få det super. Nästa gång följer tjejerna med, men denna gång stannar vi hemma och sköter ställningarna här! 

Nu är matandet klart, lilleman ligger mätt, torr och nöjd i sitt babynest här intill och är på väg att somna och jag ska göra detsamma. 

Önskar er en fantastisk torsdag! Min har börjat bra!  

   

One thought on “Mittimaten!

Leave a Reply

