Fotografering · Inredning

Fredagsfeeling

Jo, jag har lite fredagskänsla idag trots att jag varit ledig hela veckan, eller kanske på grund av?!  Jag har sovit rätt bra i ett par nätter nu (peppar, peppar) och det känns fantastiskt skönt. Jag tror det kan ha att göra med att jag har suttit i min massagestol om kvällarna innan jag lagt mig. Det har nog gjort att det blivit lite blodgenomströmning i musklerna och det verkar ha hjälpt en del.

Så efter att ha vaknat och känt mig rätt utvilad så har jag gått här hemma och “stökat” lite på morgonen och plockat och fixat lite här hemma vilket jag trivs med. Här kommer en bild från min köksbänk som alltid gör mig så glad att se. Den är full av minnen och fina gåvor från nära vänner.

Leave a Reply

