Familj · Graviditet · Hälsa · Inredning

En slappardag

Idag har jag nästan bara legat i soffan och tagit det lugnt. En kraftansträngning har jag gjort när jag duschade, men sen har jag låtit kroppen vila. 

Nätterna ger ingen skön vila precis och jag känner mig trött om dagarna och  tänker därför att jag nog gör rätt i att ta det så lugnt jag kan. 

Liiite har jag pysslat iaf och idag var det att städa bort alla gamla blommor från min 40-års bjudning för 2,5 vecka sedan samt att jag har fixat med en ljusbricka istället. En bukett snittblommor står sig dock otroligt vackra än, se vilka fina liljor; 



Liljor från Liljan 💕

Så här blev ljusbrickan. 

Bäbisen har rört mycket på sig även idag som den gjort de senaste dagarna  och jag känner allt mer tryck nedåt och jag får allt oftare andas mig igenom de förvärkar som dagligen dyker upp. 

Det borde inte vara allt för långt borta även om det ju mycket väl även kan ta ytterligare en vecka upp till 10 dagar innan något händer. 

Leave a Reply

