Familj · Mat · Roligheter

Kalas!

Idag har vi haft kalas hela dagen lång! Jag och Kevin fyller år i morgon på måndag så idag (söndag) har vi haft kalas här hemma. Mitt firande började redan i morse klockan sju då jag fick kaffe och presenter på sängen och sen har firandet pågått till de sista gästerna åkte vid halvnio ikväll och allt-som-allt har det varit 32 kalasbesökare här idag och vi bjöd på tacos och sedan tårta 🎂.

Dagen har gått fantastiskt bra och fördelningen av när gästerna kommit har tidsmässigt varit så bra! Vi har haft “öppet hus” så man fick komma när man ville så vi visste inte på förhand hur det skulle gå med tajmingen! Jag känner dock att jag hunnit prata och tagit mig hyfsat bra tid för alla och sen hunnit ladda/duka om innan nästa gäng kommit och jag tycker med facit i hand att det blev en mycket lyckad dag.

Kevin fyller 20 år i morrn och jag har levt exakt dubbelt så länge (så jag fyller ju alltså 25!!😋) och vi har båda blivit rejält firade.

Så nu somnar jag snart med en skön känsla i kroppen efter en riktigt bra dag och kroppen har “hållit ihop” riktigt bra utan speciellt mycket värk eller sammandragningar. Vi får väl se hur det känns i morgon när jag vaknar som 40-åring, men att somna som en 39-åring känns då himla bra iaf!

IMG_8725Sista dagen som 39!IMG_8737En av tårtorna det bjöds på idag.

Leave a Reply

