Familj · Graviditet · Hälsa

En ny vecka har börjat.

Min sista arbetsvecka har börjat och måndagen började tidigt för mig. Dålig sömn även inatt med ont i mage och rygg gjorde att jag klev upp redan vid halvsex.

Det känns bättre i ryggen om jag rör på mig och den värken släpper rätt snart när jag klivit upp. Däremot har sammandragningarna tilltagit i styrka de senaste dagarna så vi får se vad det leder till.

Den här veckan ska jag lämna och hämta Elton på förskoleklass eftersom George jobbar och kör lastbil den här veckan. Vanligtvis är det alltid George som lämnar och hämtar så det känns bra att jag kan hjälpa till med det.

Elton sover dock än och får göra så ännu ett tag, jag ska gå och hämta en kopp kaffe nu och kolla på Nyhetsmorgon innan jag väcker honom.

Önskar er en bra måndag och vecka.

Leave a Reply

