Graviditet · Hälsa

Magen de senaste veckorna

Jodå, den växer än magen vilket man ser här.

IMG_8211IMG_8629

Kan jämföras med min mage i min första graviditet i samma veckor:

ELton mage v 34-37

Jag hade gått upp mer i vikt med Elton än vad jag gjort idag, men på vågen väger jag nästan exakt lika. 79 kg då i vecka 38 och 80 kg idag i samma vecka. Den gången gick jag 4 dagar över tiden och om det blir lika har jag alltså 3 veckor och 2 dagar kvar innan det blir förlossningsdags. Vi får se när det är dags denna gång….

 

Leave a Reply

