Familj · Fotografering · Graviditet · Hälsa · Inredning

Massage & Collage

Åh, vilken skön gravidmassage jag fick idag! Så mycket bättre än jag kunde hoppas på.

Det var på #Jelimassage i Gävle som jag fick min behandling och detta var första gången jag fick ligga på magen när jag fick en gravidmassage! Jo, det var ett hål i massagebänken, anpassad just för “preggosar” och det var skönt att få ligga på mage en stund. Det var ju ett tag sen!

En timme av välbehövt massage över hela kroppen gjorde att jag nästan somnade och kände mig lite mörbultad och yr efteråt, det är väl ett tecken på att det satt igång en reaktion i kroppen. Jag kan bara varmt rekommendera den behandlingen till alla som behöver och vill kosta på sig lite vardagslyx under sin graviditet.

Väl hemma hade jag fått post! Det var de rektangulära bilder på Elton som jag beställt för ett par dagar sedan. Det är så roligt att få efterlängtat paket och jag kunde inte hålla mig från att skrida till verket för att se om resultatet skulle bli så som jag tänkt. Så här blev det iaf, bilderna sitter på Eltons dörr. IMG_8537

Leave a Reply

