Hälsa

Det blir ännu en tidig dag

Har nu precis bestämt mig för att kliva upp och åka till jobbet fast klockan just passerat 05:00!!

Jag har legat vaken en stor del av natten och jag har inte sovit alls sen 04:00 pga jag har ont i min rygg och nu finns inga sovställningar kvar att prova och de alvedon jag tagit har nog gjort sitt. Så det är lika bra att kliva upp nu istället för att plåga mig kvar i sängen- eller soffan som jag legat i halva natten! 😳

Så upp och hoppa och åka till jobbet! Det blir en bra (lång) dag!

2 thoughts on “Det blir ännu en tidig dag

  1. Hej kusinvitamin så jobbigt med ryggen:(men snart får du väl belöningen:):):)<3 försök å håll dig varm ,kanske hjälper lite, när ska underverket dyka upp , din födelse dag kanske,fin present 🙂 i så fall sköt omEr Kramizar

    Like

    1. Hej. BF är 7:e mars, men vi får se om den inte kommer tidigare eftersom jag har haft så mycket sammandragningar. Det vore ju lite roligt om den kommer på min födelsedag faktiskt, Georges äldsta son Kevin fyller ju år också den dagen.

      Like

Leave a Reply

