Familj · Graviditet · Hälsa · Träning

Sovmorgon, tack för den!

Idag sov jag till halvnio! Åh, det är så skönt att vakna och känna att jag fått sova ut. Även om det värker i ryggen av att jag legat lite för länge i sängen är det ändå värt det då jag fått en god natts sömn! Det var efterlängtat!

George och Elton har åkt till Eltons hockeyskola redan så det är tyst och lugnt i huset, bara jag och katterna är hemma. Jag har ätit frukost och ska nu ta en kopp kaffe och sen sätta mig i soffan en stund. Jag har ett par saker jag ska göra vid datorn idag, dels beställa ännu några bilder (många bilder blir’e) och sen checka av några andra praktiska saker som att se att jag uppdaterat allt jag bör för alla köp och försäljningar på Tradera, kolla lite ekonomi, betala en räkning (Linas matkasse) och sånt.

Nästa sak som står på “att-göra” listan för dagen är att P A C K A  V Ä S K A N som ska med till förlossningen och även be George bära ner spjälsängen och bädda den så det är klart tills liten kommer… Det känns fortfarande overkligt att det ska komma en bäbis hem hit inom en kort framtid. Jag har svårt att fatta det än, även om det känns väldigt verkligt när den lever om i magen om dagarna och jag är minst sagt begränsad i min rörelseförmåga!

 image
Denna vackra lilja fick jag av George för mer än en vecka sedan och än står den sig så vackert…

 

Leave a Reply

