Familj · Hälsa · Inredning

Helgen över, men i morrn väntar en ledig dag!

Då var söndagen också snart passerad tillsammans med hela helgen och Januari månad för i år.

Vi har hunnit med en hel del som inhandling på IKEA, HÖÖKS och COOP, innebandyträning, fix och inredning hemma, tvättat och ordnat med bäbiskläderna, playstation – och Svälta räv spelande med Elton, lagat mat ett par gånger, men också lite vila däremellan. Troligtvis skulle jag behöva än mer vila och som tur är har jag en ledig dag i morgon så jag kommer kunna ta det rätt lugnt då innan jag ska jobba en dag och sedan vara ledig på onsdag igen.

Så om jag inte hunnit tagit det riktigt så lugnt som jag kanske hade behövt så hoppas jag kunna ta igen det dessa lediga dagar istället.

Nu är det dock dags för sagoboksläsning för Elton och nattning med honom som ska upp till skolan i morgon.
IMG_8319
Ny lampa och blomkrukor i fönstret

Leave a Reply

