Arbete · Familj · Graviditet · Hälsa

Dåligt med sömn!

Inatt var ingen bra natt! Jag var först upp och kissade tre gånger innan jag vaknade klockan 3:40 och kunde sen inte sova mera pga värk i ryggen.

Efter att jag klivit upp och tagit två alvedon, lagt mig och försökt somna om igen utan att lyckas gav jag till slut upp. När klockan var halvfem klev jag upp, gjorde mig i ordning och åkte sedan till jobbet. Stämplade in 05:16 vilket är personligt rekord, men absolut inget jag rekommenderar. Dagen blir väldigt lång och man blir rätt trött när kvällen kommer! 😳

Hur som helst så tog jag mig igenom dagen rätt ok ändå och är inte så himla trött än så länge, men klockan har ju bara passerat åtta än så jag ska väl inte bli allt för kaxig än! 😳

2015/01/img_8084.jpg

Leave a Reply

