Arbete · Film · Graviditet · Hälsa

Måndag? Nej, det är ju torsdag!

Åh, så dygnsvill man blir när man börjar jobba mitt i veckan och hela dagen har jag haft en känsla av att det varit måndag, men desto skönare att varje gång inse att nej, det är ju torsdag och bara en dag kvar att jobba innan det åter blir helg! Ett perfekt sätt att påbörja arbetet igen efter lång ledighet!

Igår blev det Breast of Chicken vilket det blir 9 gånger av 10 de gånger jag äter på Church Street Saloon! Det är så fantastiskt gott att det (enligt mig) inte finns några anledningar att välja något annat!
2015/01/img_7870.jpg
Bion “The Hobbit” var bra och de 2,5 timmarna gick fortare än väntat – trots kryp i benen och en ond gravidmage!

Ang den onda magen så har jag pratat med min barnmorska idag om att jag har så ont hela tiden och fått tid att lämna urinprov i morgon. Vi börjar med att se om det kan vara en urininfektion som skapar det onda eller om vi istället kan utesluta det och i så fall gå vidare med varför jag har så ont. En början iaf och det känns bra att ta tag i detta för nu har jag haft ont länge utan att det gått över och det onda jag har känns inte helt normalt – även om bäbisen precis varit inne i en växtperiod!

Vi får se vad det leder till, men ett steg närmare ett svar har jag snart kommit iaf!

Leave a Reply

