Familj · Film · Inredning · Resa · Roligheter

Mycket gjort!

Det blev en effektiv dag idag! Vi började med banken och fixande ett nytt gemensamt konto med ett varsitt betalkort dit matpengar ska gå. Något vi länge sagt att vi ska fixa, men det har inte blivit av förrän nu.

Sedan klipptes det hår både på George och Elton och när det var klart så tog vi en lunch på Nian.

Grabbarna åkte sedan hem och jag satte av mot en shoppingrunda på egen hand och började med Jysk och kunde där pricka av en lista med inredningsprylar, kuddar och annat som jag sett ut! Alla prylar jag ville ha fanns så jag åkte nöjd vidare. Jag hann sedan med MediaMarkt, Arken Zoo och IKEA innan jag nöjd kunde åka hem igen.

En annan sak som vi haft dåligt samvete över blev också avklarat idag, nämligen att rama in den fantastiska tavla gjord av pärlor som vi fick av Eltons faster för flera år sedan. Men idag blev det gjort och nu ska tavlan upp på väggen. Bättre sent än aldrig!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/fb6/56157581/files/2015/01/img_7857.jpg

Nu är det vila i soffan som gäller innan vi åker in till stan för middag och sedan avslutar vi dagen med bio. En bra avslutning på denna otroligt långa julledighet.

Leave a Reply

