Familj · Fotografering · Roligheter

Beställer bilder!

Nu har jag beställt nästan 300 bilder som jag sedan kommer behöva klistra in i fotoalbum. Jag har en bunt till med säkert 300 bilder här hemma också och jag ligger efter med denna min hobby att sätta in foton i album, men jag har tänkt att jag ska pyssla med det på mina lediga onsdagar framöver.

Sjukt många fotoalbum har det blivit genom åren, men det är också fantastiskt roligt att sätta sig och kolla igenom dessa bilder när de är ordnade i album sedan. Elton har nog fyra egna album med bilder och nu behöver jag komma ikapp innan nästa barn kommer för även den kommer få egna album och jag ska göra mitt bästa för att fota lika mycket då.

Vet ju att det ofta blir så att man fotar och filmar mer på första barnet, men jag ska göra mitt bästa för att hålla jämna steg med det bevarande av minnen som jag åstadkom med Elton så ingen orättvisa uppstår. Ja, eller nått sånt. 😊

Det känns i alla fall roligt att få börja sortera, ordna, klistra in foton och skriva lite under vissa av dom igen, en saknad hobby som fått stryka på foten lite de senaste åren.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/fb6/56157581/files/2015/01/img_7807.jpg

Leave a Reply

