Familj · Graviditet

Vecka 32

Så, då har jag gått in i graviditetsvecka 32 med 9 veckor kvar tills lillen/lillan ska komma ut. (Man går ju 40 fulla veckor ut innan planerat födslodatum inträffar ) och den 7:e mars är beräknat datum för bäbisen att komma ut!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/fb6/56157581/files/2015/01/img_7741.jpg
Bäbisen har växt massor de sista veckorna och det har varit mer än vanligt trångt och spänt i magen. Man kan se på magen att den nästan exploderat. I alla fall är det så det känns!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/fb6/56157581/files/2015/01/img_7424.jpg/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/fb6/56157581/files/2015/01/img_7742.jpg
Trots det (och faktiskt lite märkligt) har jag gått ner lite i vikt den sista tiden. Konstigt då jag mest ätit godis och suttit still i soffan och bäbisen har ju uppenbarligen växt så viktnedgången var lite överraskande, men inte mig emot! Så länge bäbisen mår bra spelar ju ett par kilo upp eller ner ingen större roll, även om jag föredrar det senare då allt blir tyngre och jobbigare ju större man blir!

One thought on “Vecka 32

Leave a Reply

