Familj

Snöskottning och soffsittning

Igår efter mitt inlägg gick jag ut i den 19-gradiga kylan och skottade hela uppfarten och gud så skönt det var att göra något fysiskt! Jag hade ju ont i ryggen innan dess, men hade tagit ett par alvedon och jag kände att det nog skulle vara bra att jobba lite med kroppen. Då kändes en skottning av uppfarten som en bra ide och det tror jag att det var också.

Jag fick då inte mer ont av det iaf! Jag tog det lugnt och metodiskt och stannade upp ibland och kände efter att bäbisen i magen också tyckte det kändes bra och det tolkade jag det som att den gjorde så jag skottade klart och kände mig mycket nöjd efteråt. Så om det inte kommer allt för mycket snö i vinter kanske jag även i år kan stå för snöskottningen här hemma.

Jag sov bättre inatt och det är så skönt att vakna och märka att man sovit nästan hela natten och kan känna sig utvilad. Jag har bestämt mig för att träna lite gravidyoga här hemma idag, jag gick på gravidyoga på Gävle Yogaskola vilket var fantastiskt skönt och jag vet ju att min kropp behöver röra på sig för att må bra så jag ska försöka köra några övningar hemma idag.

George är uppe och jobbar just nu ( han får beställningar på sin webshop som går allt bättre, ta en titt där vettja: http://www.wahlmansklader.se ) och Elton sitter uppe och spelar på sitt nygamla PS3 spel och hoppas att någon kompis kan komma och spela med honom idag.

Att spelandet kommer behöva begränsas framöver är tydligt, men än i några dagar kommer han få spela en del – så länge han också är ute och leker och träffar vänner och gör annat också.

Själv sitter jag i soffan igen, bloggar och kollar på TV och njuter av ledighet och inte många måsten….

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/fb6/56157581/files/2014/12/img_7610.jpg

Leave a Reply

