Arbete · Familj · Hälsa · Mat

Har kickstartat veckan!

Idag har jag avverkat fyra möten så det blev en kickstart på jobbet. Roliga och intressanta möten var det med mycket varierande innehåll. Dock var jag inte hemma förrän efter fem ikväll och det är ju baksidan med långa arbetsdagar.

Skönt att maken då håller ställningarna hemma så när jag kommer hem så är Elton redan hämtad från skolan och maten är färdiglagad! Fantastiskt lyxigt. Uppdelningen vi har är oslagbar tycker jag; jag planerar maten för hela veckan och sedan handlar George all mat och lagar oftast maten också! Kan ju inte klaga på det precis! Tack min älskling!

Men de perioder som George är på marknadsturné så är det jag som sköter allt här hemma istället så det handlar ju om ge och ta i olika perioder.

Matschemat för denna vecka ser ut så här så ikväll blev det makaronstuvning och hemmalagade köttbullar o brunsås. Mycket gott!

IMG_6817.JPG
Nu är det dags för kvällsfika, men förutom den färskpressade apelsinjuicen ska vi lyxa till med några hallon också. Mums!

Leave a Reply

