Familj · Hälsa · Mat · Roligheter · Träning

Helgen är över

Nu är även denna helg över och jag har just lagt mig för att sova.

Jag känner absolut av tidsomställningen och märker att det är över min vanliga sovtid trots att klockan säger annat. Men kroppen lurar man inte så lätt. Dock är det skönt att få “en extra timme” att sova inatt och när klockan ringer klockan sex i morgon bitti så hoppas jag att kroppen tycker det känns som om att den är sju!

Eltons innebandyträning är avklarad och middag hos ungdomarna likaså. En fantastiskt god söndagsstek blev vi bjudna på och det var fantastiskt gott! Lyxig söndagsmat som vi glada och mätta tackade så gott för innan vi åkte.

Nu är ljudboken redan igång och jag ska snart sova så jag vaknar utvilad i morgon, redo för kommande arbetsveckan.

God natt!

IMG_6820.JPG

Leave a Reply

