Hälsa · Trädgård

Bra träning eller för mycket?

På lunchen idag gick jag 20 minuter på crosstrainern och det kändes riktigt bra. Ikväll hängde jag med George till armbrytarträningen och körde i gymmet där. Det är tredje onsdagen i rad som jag gjort så och det har känts riktigt bra och jag har hittills kunnat öka på vikterna för varje gång- så även idag.

Med sjukgymnast Niclas uppmaning i minnet utmanade jag mig själv lite extra och körde ett par nya övningar också. En för nacken och en för bålen.

Dock fick jag huvudvärk efter träningen och blev såklart orolig över att det ska bli bakslag och att jag ska bli sämre i nacken.

Jag får avvakta och se och tänker att det ju kommer bli sämre vissa gånger, men förhoppningsvis återhämtar jag mig snabbt och för att bli starkare så måste jag också våga utmana mig också.

Leave a Reply

