Arbete · Familj · Hälsa · Resa · Träning

Simskola

Nu är Elton inne på simskola igen och jag sitter i omklädningsrummet och väntar. De simmar i 40 minuter och under den tiden får inte föräldrarna vara med.

Jag har tagit med lite utbildningsmaterial som jag pluggar in under tiden. Många utbildningar håller vi och de flesta sitter rätt bra, men nu har vi en ny som jag behöver nöta in innan den sitter så jag passar på att läsa in mig nu.

I morse kollade jag och Elton på gamla semesterfilmer och nu längtar vi så mycket efter att få åka utomlands en vecka till solen igen.

Här är ett par bilder från Teneriffa 2010 där vi trivdes så bra

IMG_6203.JPG

IMG_6202.JPG

Leave a Reply

