Familj · Inredning · Mat · Mode · Roligheter

Bakluckeloppis & egen pastasås.

Jag och Elton hängde med ungdomarna på bakluckeloppis idag och jädrar så kul det var!! Jag shoppade mest av alla (surprise-not!) och till vilka bra priser sen.

Även Mathilda och Elton handlade en del och vi var alla så nöjda. Tveksamt dock om Kevin hakar på igen nästa gång!? Han såg inte helt road ut… It’s a girl-thing! And an Elton-thing!

IMG_5958.JPG

IMG_5960.JPG

IMG_5961.JPG
Några av de saker jag fyndade, vad sägs om en tjuga för väskan, eller 3kr!!! för godisstruten! Spegeldörren betalde jag 300kr för utan att tveka! Den kommer bli så fin i gästrummet när det är klart!

Väl hemma igen lagade jag mat och gjorde en egen tomatsås med vitlök, olja och basilika och den blev bra tycker jag! (Mathilda gillade den med, another girl-thing???

IMG_5967.JPG

Leave a Reply

