Familj · Hälsa · Roligheter

Yasuragi, Hasseludden!!!

Åh, så jag älskar min man!

Lite extra när han som idag överraskar mig med att säga att jag kan boka en helg för honom och mig snart på Yasuragi, Hasseludden då vi kan åka själv och lyxa till det. Åh, lycka! Jag älskar ju det stället, men har bara varit där en gång tidigare med jobbet för hundra år sedan. Vilken lycka och vilken man jag har!!!

Så, nu har vi redan ordnat barnvakt och bokat både övernattning och behandling. Så härligt att se fram emot detta!

 

IMG_5783.JPG

IMG_5785.JPG

IMG_5784.JPG

Leave a Reply

