Film · Hälsa

Lite VAB och lite vila

Jag åkte hem från jobbet idag och VAB:ade med Elton som varit hemma och varit sjuk i några dagar och idag klev jag på VAB-skiftet och bytte av George som VAB:at tills nu. Jag och Elton har spelat Yatzy och lekt och kollat på film och det blev en skön slappardag i soffan för oss båda.

Eltons farmor kom på besök till kvällen och hon fick ta över lekkamrat-rollen efter mig. Elton är fortfarande snorig och hostig, men har ingen feber nu och får nog gå till skolan i morrn om inget blir värre under natten.

Även jag som känt mig halvt risig tyckte det kändes skönt med en eftermiddag i soffan och förhoppningsvis kommer även jag känna mig piggare i morrn.

Nu ska vi C-vitamin boosta med apelsiner och hoppas det ger oss en skjuts i rätt riktning på vägen mot tillfrisknande.

IMG_5718.JPG

Leave a Reply

