Familj · Hälsa

Illavarslande

Jag har haft ont både i halsen och huvet idag. Lite illavarslande då Elton varit hemma i två dagar för han är förkyld. Jag har dessutom haft lock i båda öronen i flera dagar och börjar bli lite snorig. Dessutom har Mathilda haft en kraftig öroninflammation och Kevin har också varit rätt förkyld med halsont.

Jag VILL inte bli sjuk. Hatar verkligen att vara sjuk och ska göra vad jag kan för att undvika att det blir sämre.

Vi ska åka in till stan nu för att för en andra gång kolla in lägenheten som Kevin och Mathilda flyttar in i om en månad. Efter det måste vi handla, men sen blir vi sittandes i soffan för resten av kvällen. Kanhända smyger lite godis eller saltlakritsglass med hem från affären, det är läge för det tror jag bestämt! Nu kändes allt genast mycket bättre igen.

IMG_5709.JPG

2 thoughts on “Illavarslande

Leave a Reply

