Familj · Roligheter

Pyssel

När jag vilat inomhus ett tag igår efter sol och bad så kände jag att jag nog var tvungen ut i solen en sväng till igen. Man vet aldrig hur länge detta fantastiska väder är här för att stanna så bäst att njuta medan tid är!

Med kall läsk och en korsordstidning mådde jag bra i kanske en timme till ute i solen. Denna gång la jag mig på altanen för det blåste så mycket på bryggan.
20140804-214925-78565370.jpg

Till kvällen fick Elton långtråkigt så vi spelade några spel (3 i rad, vanlig schack och Kina-schack) och gjorde några hals-och armband.
20140804-214926-78566139.jpg

När de var klara var även vi färdiga för att sova. En bra dag blev det igår.

Är säker på att även denna dag blir bra, även om det utlovas lite mindre sol framöver.

Leave a Reply

