Djur · Familj · Inredning · Roligheter

Hemma-fix dag.

Idag har vi fixat lite hemma. Mycket har blivit eftersatt på hemmafronten då vi tillbringat så mycket tid i stugan så idag passade vi på att uträtta några sådana saker.

Bl.a. har vi köpt en TV att ha på övervåningen så Elton kan få en egen TV-hörna och vi kan få tillbaka vår TV(!!!) för Elton ockuperar den så fort han kan och vi börjar tröttna på Barnkanalen nu!

Vi har även köpt ett skrivbord till Elton så han kan få en plats att GÖRA LÄXOR på så småningom. Stora killen!! 😃🙀 Det var specialpris på skrivbord på Ikea idag så vi svängde förbi och köpte ett.

Sedan har jag även köpt vitsåpa att skura vårt slipade trägolv uppe och just nu sitter jag och väntar på att flytta möbler uppe allt eftersom det skurade golvet har torkat och jag kan ta mig an nästa yta.

När skurandet är klart ska vi möblera här uppe och det ska bli roligt. Bilder utlovas inom kort!

Tänk att man blir så trött av att aktivera sig en dag. Jag har varit så trött hela dagen och det måste vara för gårdagens utflykt till Leksand. Dock sov jag en timme med katterna vid min sida på eftermiddagen idag och det var precis vad jag behövde!!

20140801-185053-67853962.jpg

Leave a Reply

