Familj · Fotografering · Hälsa · Resa

Römaren, check!

Nu har vi “bonat” in oss ute i stugan igen. Packat in all mat, ätit god kvällsmat, slappat lite och fått andas lite frisk havsluft. Nu har två glas rödvin hunnit landa i kroppen och jag börjar känna mig lite skönt avslappnad och dåsig.

Jimmy och George ligger i varsin soffa och kollar på fotboll, Lotta och alla barnen sover redan och jag ska också lägga mig och njuta av att få sova här ute igen.

Detta är vyn som jag ser utanför fönstret just nu som inger lugn och harmoni.

20140619-212357-77037498.jpg

Nej, nu längtar jag till sängen och min ljudbok. Håll utkik efter mitt traditionella midsommar-rim, det kommer finnas på min blogg tidigt i morgon..

Leave a Reply

