Hälsa · Träning

Slut med 5:2, in med 7:0!

Nu har jag kört 5:2 metoden i några månader och har bara genom det gått ner 4,6kg utan göra mer än att skippa att äta i 7 timmar åt gången två dagar i veckan!

Mer än så verkar jag dock inte komma ner i vikt utan att göra något mer. Därför har jag bestämt mig för att gå in i “nästa fas av mitt eget viktminsknings-program” jag är inne i; nämligen att helt utesluta godis för en tid samt lägga in förbränningsträning några gånger i veckan. Så mat 7 dagar i veckan och godis 0 gånger i veckan är den nya approachen!

Jag var nästan på väg att köpa en kexchoklad igår innan jag kom på mig själv och förfärades över hur lätt man glömmer!!

Igår började jag min förbränningsträning med en 25 minuters rask promenad, fler ska det bli!

Leave a Reply

