Arbete · Familj · Hälsa · Roligheter · Träning

Mycket gjort!

Idag har vi haft en heldags strategidag som varit givande och inspirerande som jag alltid tycker att dessa dagar är!

Direkt när jag kom hem satte jag mig i solen och slutförde ett par saker jag åtagit mig att göra klart, men kunde rätt snart “göra kväller” och lägga arbetet åt sidan.

Istället tog jag och Elton en promenad/ joggingtur tillsammans och det var mycket mysigt och något vi sa att vi måste göra om.

Så snart vi kommit hem och ätit kvällsmat satte jag igång med kvällens inplanerade bakning. Kolakakor och kärleks-mums (eller mocca-rutor) blev det och efter att George provsmakat några kakor och två mocca-rutor godkände han båda sorter! Jag bakar ju väldigt sällan, men anstränger mig ibland och anledningen till kvällens bakning är Kevins studentfika som vankas på fredag.

Mellan baken (inte min egen bak då) har jag hunnit med att tvätta och hängt lite tvätt, duschat, läst en bok med Elton, gett katterna mat och vatten och plockat lite här och där, men nu sitter jag rätt trött i soffan och är mest sugen på att sova!

En bra dag med mycket gjort och dessutom halva arbetsveckan avklarad!

20140610-213446-77686545.jpg

Leave a Reply

