Familj · Hälsa · Roligheter

Softish!

Igår var stora delar av familjen till Furuvik (på smygöppning för släkt till de anställda) och vi åkte karusell, vinkade åt Kevin och Mathilda som jobbade och avslutade med en fika i gräset innan vi åkte hem. En mycket härlig kväll blev det!
20140524-094218-34938455.jpg

Idag blir en soft dag utan några planer och det känns helt ok. Jag var så trött när Elton väckte mig klockan sex i morse att jag faktiskt var rätt tacksam för att vi idag kommer kunna slappa och ta det lugnt om vi vill.

Ursprungsplanen för dagen var att åka och hälsa på en kär vän, men vi blev tvungna att omboka, men just nu, när jag ligger på en madrass i gräset med en kopp kaffe bredvid och bara slappar så känns det ändå ok.

Kevin har sin bal idag så troligtvis åker jag och Elton och kollar på honom, Mathilda och deras andra vänner som just nu håller på att fixa sig fina här hemma!
//Det blir en bra dag!

20140524-093836-34716438.jpg

Leave a Reply

